Grupa IV

GRUPA   IV   3 – 4 latki

 

Nauczyciele:

Agnieszka Jaskułowska

Patrycja Biernacka

 

Godziny   pracy   oddziału

Poniedziałek – Piątek: 07.00 – 17.00

06.30 – 07.00 – dzieci przebywają w sali nr III
17.00 – 17.30 – dzieci przebywają w sali nr IV

 ZAMIERZENIA   WYCHOWAWCZO – DYDAKTYCZNE

 

 

DRODZY RODZICE!

Informuję, że ze względu na zaistniałą sytuację

tzn. czas zamknięcia placówek oświatowych
istnieje możliwość dodatkowych konsultacji telefonicznych dla Państwa
codziennie w godzinach 12.00 – 14.00.

                                                                               Życzę dużo zdrowia,

 

 

MALI WSPANIALI – PROPOZYCJE AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ W DOMU

 

Fundacja Mali Wspaniali, z którą współpracujemy na co dzień zamieszcza codziennie filmiki aktywności fizycznej do wykonania w domu. Zachęcam do skorzystania.

https://www.facebook.com/maliwspanialifundacja/

DOMOWE ZOO – TRANSMISJE Z WROCŁAWSKIEGO ZOO

 

Domowe ZOO to cykl spotkań edukacyjnych, które odbywać się będą na żywo na profilu wroclawskie zoo, których celem jest zainteresować zwierzętami odbiorców, głównie dzieci. Pracownicy zoo będą prezentować wybrane gatunki podchodząc do nich z kamerą, jak najbliżej będzie to możliwe. Spotkania prowadzić będą duety – opiekun zwierząt i edukator, aby jak najciekawiej zaprezentować bohaterów.

Transmisje na żywo odbywają się dwa razy w tygodniu – w środy i w piątki, zawsze o godzinie 12.00. Będą one dostępne na profilu wrocławskiego ogrodu również po emisji.

 

 

BAJECZKI Z WALIZECZKI – TEATRZYK ONLINE

Punktem wyjścia do rozmowy z dziećmi na temat koronawirusa czy konieczności higieny, mogą być nagrania „Bajeczki z walizeczki” dostępne na YouTube, realizowane przez Panią Teatrzyk: https://www.youtube.com/watch?v=LNNVeCaX624.
Zapraszam do wspólnego obejrzenia

 

PROPOZYCJE DLA RODZICÓW

Poniżej znajduje się kilka propozycji, w których możecie Państwo znaleźć wartościowe informacje dotyczące organizacji życia w czasie kwarantanny, rozmów z dziećmi na temat koronawirusa oraz sposobów udzielania wsparcia emocjonalnego. Mam nadzieję, że poniższe materiały okażą się dla Państwa pomocne:

https://kosmosdladoroslych.pl/ale-temat/jak-przetrwac-razem-kwarantanne/

https://rodzice.fdds.pl/wiedza/jak-rozmawiac-z-dzieckiem-o-niepokojacej-sytuacji-zwiazanej-z-koronawirusem/?fbclid=IwAR2oUh-wnpJpZ9ohfsM_mpgn5Bvb8jR-8hogTvUHL31WidK4ndkx5BFLikk

 

 

PREZYDENT WROCŁAWIA CZYTA BAJKI PRZEDSZKOLAKOM

 

Codziennie o godzinie 13.00 na profilu Facebook Prezydent Wrocławia – Pan Jacek Sutryk czyta dzieciom bajki. Nasze przedszkolaki nie tylko mogą poznać Prezydenta Wrocławia ale też miło spędzić czas słuchając bajek. www.wroclaw.pl

 

GIMNASTYKA BUZI I JĘZYKA – ZABAWY LOGOPEDYCZNE DLA DZIECI PRZEDSZKOLNYCH

 

1. Ćwiczenia słuchowe 

„ Co słyszę?” – dzieci siedzą z zamkniętymi oczami i nasłuchują, rozpoznają odgłosy dochodzące z sąsiedztwa, ulicy.

- Rozpoznawanie różnych przedmiotów w zamkniętym pudełku po wydawanym odgłosie – groch, kamyki, gwoździe, cukier, kasza itp.

- Uderzanie o siebie klockami, łyżeczkami, garnuszkami; uderzanie łyżeczką o pustą szklankę, o szklankę z wodą, klaskanie, darcie papieru, gniecenie papieru, przelewanie wody( z wysokości, z niska), drapanie po szkle, papierze, stole.

- Szukanie ukrytego zegarka, radia, dzwoniącego budzika.

- Rozróżnianie i naśladowanie głosów zwierząt: kota, psa, krowy, kury, koguta, kaczki, gęsi

- Rozróżnianie odgłosów pojazdów: samochodu, pociągu, motoru, traktora itp.

- Rozpoznawanie po dźwięku różnych urządzeń domowych, np. odkurzacz, mikser, suszarka, pralka itp.

 

2. Ćwiczenia oddechowe

- Wdech nosem ( usta zamknięte) i wydech ustami.

- Dmuchanie na piłeczkę pingpongową, wyścigi piłeczek.

- Dmuchanie na kulkę z waty, na wiatraczek.

- Chuchanie na zmarznięte ręce.

- Naśladowanie lokomotywy – wydmuchiwanie „nadmiaru pary” – ffff, szszsz.

- Naśladowanie balonika – wypuszczanie powietrza z jednoczesnym odgłosem „ sssss”.

- Nadmuchiwanie balonika.

- Naśladowanie syreny – „ eu-eu- eu”, „ au-au-au” – na jednym wydechu.

- Dmuchanie na piórko, aby nie spadło.

- Naśladowanie śmiechu różnych osób: staruszki: che- che- che, kobiety – wesołe cha- cha- cha, mężczyzny – rubaszne ho- ho- ho, dziewczynki – piskliwe, chichotliwe chi- chi- chi.

 

3. Ćwiczenia języka: 

- „Głaskanie podniebienia” czubkiem języka, jama ustna szeroko otwarta.

- Dotykanie językiem do nosa, do brody, w stronę ucha lewego i prawego.

- Oblizywanie dolnej i górnej wargi przy ustach szeroko otwartych / krążenie językiem/.

- Wysuwanie języka w przód i cofanie w głąb jamy ustnej.

- Kląskanie językiem.

- Dotykanie czubkiem języka na zmianę do górnych i dolnych zębów, przy maksymalnym otwarciu ust / żuchwa opuszczona/.

- Ruchy koliste języka w prawo i w lewo na zewnątrz jamy ustnej.

- Oblizywanie zębów po wewnętrznej i zewnętrznej powierzchni dziąseł pod wargami. Usta zamknięte.

 

4. Ćwiczenia policzków:

Nadymanie policzków – „ gruby miś”.

Wciąganie policzków – „ chudy zajączek”.

Nabieranie powietrza w usta i zatrzymanie w jamie ustnej, krążenie tym powietrzem, powolne wypuszczanie powietrza.

Naprzemiennie „ gruby miś” – „ chudy zajączek”.

 

Proponuję również skorzystać z zabaw i gier logopedycznych on-line: https://www.mimowa.pl/

 

 

Propozycje zadań i ćwiczeń do wykonania w domu (30.03 –31.03.2020)

„Szybko biegnie każdy dzień, rosnę szybko, dużo wiem.”

1. „Tydzień dzieci miał siedmioro” – utrwalenie nazw dni tygodnia za pomocą wyliczanki.

Pierwszy zawsze poniedziałek.

Drugi wtorek – to wiedziałem.

Trzecia środa – dzień środkowy.

Czwarty czwartek jest gotowy.

Piąty piątek  – koniec pracy.

Szósta sobota  – cieszą się rodacy.

Siódma niedziela – pełen relaks.

OTO TYDZIEŃ, ZNASZ GO TERAZ!

 

2. „ Byłem, jestem, będę” – Rodzic przypomina dziecku wyliczankę o dniach tygodnia i na jego podstawie prosi o określenie, jakie zajęcia i czynności były, a jakie dopiero będą w tym tygodniu.  Np. W poniedziałek byłem na spacerze, w sobotę upiekę z mamą ciasto, a dzisiaj grałem z tatą w grę)

 

3. Dzieci wybierają jedną ulubioną czynność wykonywaną w ciągu dnia/tygodnia i starają się ją narysować.

Lub

Potrzebujemy 7 patyczków od lodów. Na każdym z nich, na górze dziecko rysuje oczy, nos i uśmiech. Na górze (głowie) patyczka przyklejamy „włosy” (może to być piórko, wata, sznurek itp.).  Następnie z papieru dziecko wycina ubranko, może to być po prostu trójkąt, koło itp. Przyklejamy na patyczek. Ostatnim punktem zajmują się rodzice, na każdym patyczku lub ubranku piszemy nazwę dnia tygodnia. Dziecko układa je po kolei przy pomocy rodzica.

 

 

 

4. Przedstawienie dziecku jego zdjęć z wczesnego dzieciństwa. Dziecko zastanawia się jakie są podobieństwa i różnice. Pytania pomocnicze:

- Czy masz ten sam kolor włosów? Oczu?

- Czy Twoja twarz jest taka sama?

Rodzic może również przedstawić swoje zdjęcie i zadać dziecku te same pytania.

ZABAWY RUCHOWE

1. Zabawa ruchowa z czworakowaniem – „Koty piją mleko”.

Dziecko w siadzie na piętach kładzie ręce na ziemi, głowę opiera na rękach – „kotek śpi”.  Rodzic kładzie na podłodze krążek/miseczkę,  który posłuży za miskę z mlekiem. „Kotek” budzi się – wyciąga grzbiet w górę, miauczy i idzie do miski.  Pije mleko, obchodzi miskę wokoło, następnie znów zasypia.

 

2. Zabawa ruchowa „Jestem sprawny” – zdobywanie odznaki sprawności, rodzic proponuje konkurencje:

-  Rzucanie kulkami papierowymi do kosza

- Skoki na jednej nodze dokoła własnej osi przez 1 min.

- Wyścigi z jednego końca pokoju na drugi w workach lub bez

- Wyścigi z łyżeczkami, na których leży piłeczka pingpongowa/jakikolwiek inny lekki przedmiot

-  Czołganie się wzdłuż pokoju

-  Wyścigi po podłodze na pośladkach, odpychając się tylko za pomocą nóg

 

3. Zabawa ruchowa z ćwiczeniami równowagi.

 

Proszę na podłodze rozłożyć sznurek  lub skakanki. Zadaniem dziecka jest:

- kroczenie wzdłuż linii ze sznurka, stawiając stopy na zewnątrz, wewnętrzną stroną stopy do środka

- kroczenie po linii stopa za stopą

- kroczenie wzdłuż linii sznurka, stawiając stopy na zewnątrz, wewnętrzną stroną stopy na zewnątrz.

 

4. Zabawa „Najlepszy portret” – trening w rozpoznawaniu stanów emocjonalnych – rodzic pokazuje obrazki przedstawiające stan emocjonalny, dziecko rozpoznaje  i wyraża mimiką twarzy: radość, złość, gniew, smutek, strach, ból, zdziwienie, itp.

Lub

Rodzic demonstruje mimiką twarz określoną emocję, a dziecko ma za zadanie odgadnąć jaką i zrobić taką samą.

 

 

PROPOZYCJE DZIAŁAŃ DO REALIZACJI W DOMU

„DZIECI UCZĄ RODZICÓW” – ogólnopolska akcja edukacyjna realizowana w naszym przedszkolu pod patronatem Ministra Edukacji Narodowej.

W odpowiedzi na zaistniałą sytuację Centrum Rozwoju Lokalnego przygotowało serię materiałów dydaktycznych do wspólnej domowej nauki rodziców i dzieci. W każdą środę
i każdy piątek na stronie internetowej www.crl.org.pl (link: https://crl.org.pl/2020/03/12/dzieci-ucza-rodzicow-w-domu/) będą ukazywać się materiały do pobrania. Zamieszczane lekcje będą obejmować tematykę zdrowego bezpieczeństwa, zdrowego trybu życia, promocji sportu, ekologii czy historii. Zakres tematyczny i liczba lekcji będzie zależna od rozwoju sytuacji.

 

 ”CZEŚĆ! JESTEM KUZYNEM GRYPY! JAK O KORONAWIRUSIE ROZMAWIAĆ
Z DZIEĆMI?”
– książka jest do pobrania na stronie www.mamyprojekt.pl (link: http://mamyprojekt.pl/koronawirus/).

 

Propozycje zadań i ćwiczeń do wykonania w domu (01-03.04.2020r.)

1. Wysłuchanie piosenki pt. „A ja rosnę i rosnę” (dostępna na youtube)

Po wysłuchaniu piosenki, można porozmawiać z dzieckiem na temat jej treści, nastroju:

- O czym opowiada piosenka?

- Czy piosenka jest smutna czy wesoła?

2.  Wiązanie sznurowadeł.

Nim rozpoczniecie naukę wiązania sznurowadeł na „żywym obiekcie”, warto najpierw poćwiczyć na tekturkowym modelu. Maluch łatwiej się skupi, kiedy nie będzie miał buta na sobie. A ponadto już samo przygotowanie szablonu sprawi mu dużą frajdę, a tym samym zachęci do treningów.

Jak przygotować taki model? To proste! Wykonajcie go wspólnie, odrysowując na kartonie spód zwykłego buta. Lepiej, aby należał on do mamy, taty lub starszego rodzeństwa, niż do szkraba. Im większy wykrój, tym prościej coś na nim zademonstrować. Wytnijcie szablon po zarysowanym wcześniej obrysie i poróbcie w nim dziurki – dziurkaczem bądź nożyczkami. Wplećcie sznurówki (wstążeczki, nitki) w otwory i… do dzieła! Aby ułatwić maluchowi zachowanie właściwej kolejności, warto użyć dwóch różnokolorowych sznureczków.

Aby uatrakcyjnić dziecku zadanie, można przyozdobić but naklejkami lub go pokolorować.

3. Prezentacja wiersza pt. „W gospodarstwie” -  T.Massalskiej

Pieje kogut już od świtu

- Kukuryku! Kukuryku!

Kura do kurczaków żwawo

Gdacze: w lewo!

Gdacze: w prawo!

Kaczka kwacze: – Kwa! Kwa! Kwa!

Trzy kaczątka dziobem pcha.

Krowa muczy: Mu! Mu! Mu!

Aż po prostu brak jej tchu.

Koń opędza się od much

I rży głośno: – Jestem zuch!

Świnka chrumka: – Chrum! Chrum! Chrum!

Co za hałas! Co za szum!

Kot cichutko miauczy: – Miau.

A pies szczeka: Hau! Hau! Hau!

 

4.  Praca plastyczna – Świnka

 

- 1 koło bardzo duże różowe

- 2 koła średnie różowe

- 7 kół mniejszych różowych

- 1 koło mniejsze szare

- 2 kółeczka wycięte dziurkaczem lub nożyczkami czarne i 2 różowe

- kartka np. zielona/niebieska

 

Wykonanie:

1.  Przyklejamy największe koło na kartkę tworzące korpus i koło średnie jako głowę

2. Drugie średnie koło zginamy na pół i przyklejamy na dolnej połowie głowy.

3. Do szarego kółeczka mocujemy mocujemy dwa maleńkie różowe tworzące nosek i całość naklejamy na pyszczek (pyszczek czyli zgięte średnie koło przyklejone w dolnej części głowy).

4. Oczka tworzymy z czarnych maleńkich kółek.

5. Uszy: Koła zginamy najpierw na pół a później delikatnie po skosie, podobnie z ogonkiem.

6. Nóżki to po prostu koła złożone na pół.

 

Dołączam przykładową świnkę zrobioną przez malucha.

 

 

 

Krąg tematyczny: Wielkanocne to pisanki, wyklejanki, malowanki.

DZIAŁANIA DO REALIZACJI W DOMU (06-10.04.2020r.)

 

I. „Śmingus-dyngus” – wysłuchanie wiersza M. Terlikowskiej

 

Wie o tym i Tomek i Ewa,

Że w śmingus się wszystkim oblewa.

Ale czy trzeba Pawełka

Oblewać z pełnego kubełka?

Wystarczy małym kubeczkiem

dla żarty, dla śmiechu troszeczkę.

Bo może wiatr chmurę przywieje

I wszystkim was deszczem poleje?

Można zadać dziecku przykładowe pytania: W jaki sposób dzieci obchodzą dyngus? Kiedy jest obchodzony śmigus-dyngus?

 

II. Wierszyk z pokazywaniem

„Trzy baziowe koty”

 

Na wiosennej wierzbie (ręce wyprostowane ku górze jak gałęzie drzewa)
tuż nad rzeczką małą, (prawa ręka pokazuje wijącą się rzeczkę)
trzy baziowe kotki (dzieci miauczą i „liżą” futerko jak kotki)
lekko się huśtają. (ponownie gest „wierzby”, ale tym razem ręce machają w powietrzu)

Deszcz drobny popadał, (ręce uniesione w górze opadają, dziecko macha przy tym palcami imitując padający deszcz),
futerka im zmoczył, (dziecko po wypowiedzeniu wersu mówi cicho: brrrrr i otrzepuje „zmoczone” futerko)
miauczą wniebogłosy, (po wypowiedzeniu wersu dziecko miauczy z głową podniesioną do góry)
trzy baziowe koty! (dziecko pokazuje – wciąż miaucząc – trzy palce u dłoni)

 

III. Szukanie jajek

Ukryj w domu kilka czekoladowych jajek. Będzie ciekawie jeśli pomożesz dziecku odgadywać, gdzie są schowane przygotowując słoik z zagadkami np. W tym miejscu jest zimno i na pewno znajdziesz tam mleko (lodówka). Jajko jest schowane w miejscu, gdzie przechowuje się kurtki (w szafie), itp.

 

IV. Przenoszenie jajek

Przygotuj plastikowe łyżki (lub zwykłe) i ugotowane jajka. Zabawa polega na przeniesieniu jajka z jednego miejsca, do wyznaczonej mety. Urozmaiceniem może być slalom lub tor przeszkód.

 

V. Rzeżucha w skorupce

Potrzebna będzie skorupka jajka. Najlepiej nadaje się do tej dekoracji skorupka z jajka na miękko. Łatwo wydobyć zawartość i zachować większość skorupki w całości. Do oczyszczonej skorupki wkładasz odrobinę waty i nasionka rzeżuchy.

Dziecko może narysować na skorupce oczy, buzię, najróżniejsze śmieszne miny. Kilka takich skorupek ustawionych w pomalowanej na zielono toczce po jajkach, będzie wspaniałą ozdobą wielkanocnego stołu.

Do każdego takiego jajka z konkretną miną, możecie wspólnie wymyślać historię np. dać imię i zastanowić się, dlaczego ten jest wesoły, ten smutny, itp….

 

VI. Kolorowa pisanka

Zabaw w ozdabianie jajek z papieru jest naprawdę mnóstwo. Narysuj po prostu jajko na kartce A4 i poproś pociechę o wycięcie (choć nie jest to konieczne). Następnie zdecydujcie, jaką techniką chcecie je ozdobić.

- wyklejane plasteliną,

- ryż przyklejony do plasteliny,

- ozdobione skrawkami gazet (wydzieranka),

- ozdobione małymi figurami geometrycznymi, które maluch wcześniej sam powycinał (dobrze, może być z twoją pomocą),

- pomalowane farbami,

- obsypane brokatem,

- mozaika, czyli drobne elementy przyklejone obok siebie,

- z ulubionym bohaterem z bajki,

 

Przypominam o gromadzeniu prac plastycznych w teczce. Miło je będzie wspólnie oglądać w przedszkolu!

 

EKSPERYMENTY Z JAJKIEM

 

Dlaczego jajko nie tonie w słonej wodzie?

Dwie szklanki wypełniamy wodą do połowy. W jednym rozpuszczamy kilka łyżek soli. Wkładamy jajka do szklanek. Jajko w solance pływa, w wodzie opada na dno. Dlaczego? Jajko jest cięższe od wody, ale lżejsze od solanki i dlatego w solance pływa. Sól zagęszcza wodę, która w efekcie wypiera jajko na powierzchnię. Im więcej soli w wodzie, tym większa jest wyporność. W przyrodzie najlepiej widać to w Morzu Martwym.

Jajko skaczące

Surowe jajko kurze umieszczamy w słoiku i zalewamy octem na 48 godzin. Po 48 godzinach skorupka jest rozpuszczona, zmywamy ją wodą z kranu, a jajko zostaje tylko w błonce. Widać nawet żółtko! Jajko jest miękkie i odbija się jak piłeczka.

Uwaga: nie rzucać mocno i z dużej wysokości bo jednak pęknie! Dlaczego? Ocet (kwas) działa na skorupkę jajka (zrobioną z wapnia) i powoduje jej mięknięcie.

Jak działa pasta do zębów?

Tak samo, jak ocet rozpuszcza skorupkę, w naszej buzi produkowane przez bakterie kwasy atakują i osłabiają szkliwo naszych zębów. Oto eksperyment pokazujący, jak działa pasta do zębów na szkliwo. Potrzebne będą dwa jajka, pasta do zębów, dwie szklanki i ocet. Jedno jajko porządnie nacieramy pastą do zębów, zostawiamy na dobę, po czym spłukujemy pastę. Do dwóch szklanek nalewamy ocet, do każdej wkładamy jedno jako. Warto podpisać, które jajko miało do czynienia z pastą do zębów, a które nie. Po kilkunastu minutach powinny być widoczne efekty działania octu na skorupki jajek. To z pastą pozostanie nienaruszone, ponieważ pasta do zębów zabezpiecza przed działaniem kwasu, skorupka jajka „bez pasty” zacznie się rozpuszczać. Jeśli pozostawimy obydwa jajka w occie na kolejnych kilka godzin, zobaczymy, że również jako posmarowane wcześniej pastą poddaje się działaniu kwasu, ale znacznie wolniej niż jajko bez pasty. Oto uzasadnienie, dlaczego nie wystarczy umyć zęby raz na tydzień, ale trzeba robić to systematycznie, by podtrzymywać ochronę szkliwa.

Obroty jajek.

Bierzemy jajko surowe (można na nim narysować kurczaka) i jajko gotowane (można narysować na nim garnek) i kręcimy nimi. Jajko surowe kręci się wolniej i krócej, jajko gotowane będzie się obracać szybciej i dłużej. Dlaczego? Jajko surowe ma płynne wnętrze zatem obroty nie przenoszą się bezpośrednio na jego wnętrze, natomiast jajko gotowane jest jedną całością zatem po zakręceniu będzie dłużej wirować.

Czy skorupka jest krucha?

(Uwaga: do tego eksperymentu najlepiej wziąć jajko od wiejskiej kury!) Spróbujcie ścisnąć jajko trzymając je w dłoniach od dłuższych końców. Prawdopodobnie, mimo użycia dużej siły, nie uda się wam zgnieść jajka (no, chyba, że jednak się uda bo jajka sklepowe mogą być słabsze, więc miej szmatkę w pogotowiu). Okazuje się, że jajko jest kruche gdy je uderzysz, ale bardzo odporne na zgniatanie. Dlaczego? Gdyby jajka nie były odporne na zgniatanie, ptaki miałyby w gniazdach jajecznicę!

Jak oddzielić żółtko?

Ten eksperyment na pewno spodoba się dzieciom! Na talerzyku rozbijamy jajko (ważne by żółtko było całe!). Następnie bierzemy butelkę, lekko ją ściskamy, przytykamy szyjkę do żółtka i puszczamy. Butelka wsysa żółtko do środka. Ważne by robić to z butelką ustawioną w miarę poziomo, bo z pionowej od razu nam to żółtko wypadnie (to dobry pretekst, by powiedzieć o grawitacji!). Dlaczego? Gdy ściskamy butelkę, zmniejsza się w niej objętość powietrza. Gdy ją puszczamy butelka zasysa powietrze (bo jak wiadomo natura nie znosi próżni), przy okazji z powietrzem do środka „załapuje się” żółtko, które jest w błonce i ma inną konsystencję niż białko, stąd daje się wciągnąć w całości.

Udanej zabawy!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zajęcia   dodatkowe:

 

 

Gimnastyka   ogólnorozwojowa  

z   elementami   korekty :

Osoba prowadząca: Magdalena Belcarz

poniedziałek: 10.30 – 11.00

wtorek: 10.30 – 11.00

 

 

Zajęcia   logopedyczne:

Osoba prowadząca:Ewelina Kembrowska

piątek: 10.00 – 11.00

 

 

 

 

 

 

Zajęcia RYtmiczne:

Osoba prowadząca: Dobrosława Głowacka

piątek:

 

GIMNASTYKA   PORANNA:

Osoby prowadzące:  Agnieszka Jaskułowska, Patrycja Biernacka

Poniedziałek – piątek 08.00 – 08.15

 

RYTMIKA :

Osoby prowadzące:  Agnieszka Jaskułowska, Patrycja Biernacka

 

MALI WSPANIALI:

środa: 11.00 – 11.30

J. WŁOSKI:

osoba prowadząca: Sylwia Kuropatwa

środa: 10.15 – 10.15

 

 

 

HARMONOGRAM

KONSULTACJI  I  ZEBRAŃ  Z  RODZICAMI GRUPY IV

                  W  ROKU  SZKOLNYM  2019/2020

 Istnieje możliwość zorganizowania konsultacji na prośbę rodzica.

DATA

RODZAJ  SPOTKANIA

04.09.2019

Zebranie  organizacyjne w godz. 16.00 – 17:30.
Temat: Zapoznanie rodziców z organizacją pracy przedszkola na bieżący rok szkolny, dokumentami obowiązującymi w placówce; sprawy różne.Osoba prowadząca:Agnieszka Jaskółowska, Patrycja Biernacka

04.11.2019

Konsultacje  indywidualne  w  godzinach:
Temat: Przedstawienie wyników obserwacji wstępnej dziecka.Osoba prowadząca:Agnieszka Jaskółowska, Patrycja Biernacka

10.02.2020

 

Konsultacje  indywidualne  w  godzinach:
Temat: Podsumowanie pracy wychowawczo – dydaktycznej za pierwszy semestr; sprawy różne.Osoba prowadząca: Agnieszka Jaskółowska, Patrycja Biernacka

27.04.2020

Konsultacje indywidualne w godz.
Temat: Omówienie wyników obserwacji końcowej dziecka.Osoba prowadząca:Agnieszka Jaskółowska, Patrycja Biernacka